המסר של הסדרה Heart Mind as One

אחד המאפיינים המיוחדים של צ'י קונג לפתיחת הלב הוא המסרים היפים שמלווים את הסדרות והתנועות, מסרים שיכולים לעזור למתרגל להעמיק מעבר לרמה הגופנית של התנועה, לרמה של תרגול עם הלב והתודעה. אני מצרף כאן את המסר שמסביר על הסדרה Heart Mind as One ואת שמות התנועות. למי שרוצה להעמיק בתרגול מומלץ ללמוד גם את המסרים שמלווים כל אחת מהתנועות בסדרה, אותם נלמד בסדנא הקרובה ונמצאים גם בספר של השיטה.

"המטרה של תרגול צ’י קונג Heart Mind As One היא לחוות את כוח השמיים בגוף ובהווית האדם. היופי המובנה בתנועות מושך החוצה את החוויה של אהבה טהורה. אין דבר רב עצמה יותר מהכוח של אהבה ללא תנאי. היא נחווית בחמלה, בסליחה ובחכמה. והיא נחווית גם בכוח טהור – בכוח שיוצר, בכוח שמשנה. אדם מתאחד עם כוח חובק כל זה בתרגול צ’י קונג Heart Mind As One.

צ’י קונג זה הוא להרגעת האופי. לאופי רגוע אין דאגות, והוא יכול להזין צ’י. אופי רגוע הוא ריק אין לו טרדות. הצ’י בהרמוניה והגוף באיזון. זוהי התמצית של בריאות האדם. בהתבוננות בצ’י זורם, למודעות אין כל מחשבות. כאשר המודעות פתוחה, אין דאגות. תנועה הופכת לשקט.

ניתן לתרגל בכל זמן, אבל סביבה שקטה ורגועה היא הטובה ביותר. אם מתרגלים שבע פעמים ביום, אדם מוצא פתרונות לכל, חמש פעמים ביום, המודעות משתחררת מדאגות. אם מתרגלים שלוש פעמים ביום, בהתמדה, הגוף נשמר בכושר; אם פעם ביום, ידע נרכש בהדרגה.

לאחר שאדם חווה אהבה טהורה דרך צ’י קונג Heart Mind As One, ביטוי אהבה ואמונה בא בטבעיות. כל יחיד חי בתוך עולמו הטהור, אבל גם חי בלב ובנשמה של כל אדם אחר.

צ’י קונג זה הוא הוא גם בתנועה וגם באי תנועה. התנועות הגופניות מטפחות צ’י. השקט הפנימי מיועד להביא אותך חזרה אל הלב. כאשר התנועות הגופניות שככו, לבך חווה את טוהרו המקורי. אז אתה משוחרר מבילבולי וקשיי העבר."

שמות התנועות:

תנועה ראשונה: האדם משיג את השמיים ואת כוחותיהם הרוחניים

תנועה שנייה: לחזור אל השמיים ולהתאחד עם הטבע

תנועה שלישית: לשפוך צ’י אל הדאן טיאן

תנועה רביעית: להביא את האדם לחופי ההבנה

תנועה חמישית: להרהר ולהגות

תנועה שישית: לרדת אל האדמה

תנועה שביעית: שנג זן מטהר את האדם

תנועה שמינית: הגשר של נהר השמיים

תנועה תשיעית: להביט אל מעמקי הלב

תנועה עשירית: להביט אל החיים

תנועה אחת עשרה: להראות את הדרך לשיפור האדם

תגובות בפייסבוק

תגובות

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *